Wednesday, January 13, 2010

Yes or No?

I should buy him this asset or I shouldn't buy him this asset...



The reason is, my beloved hubby tu eager sangat nakkan these motorcycle....actually, memang aku ada planning untuk buy one of this motorcycle as a gift for him...but after incident my hubby's accident last few months...niat dah dicancel...now he insist for it again!!!...serba salah dibuatnya...memanglah he promised me to be extra careful this time...tapi malang tak berbau kan...tp kalau tak belikan...kesian pulak...

One more thing, this motorcyle will be our main transport untuk ke tempat kerja once I finished my studies and go back to work! elakkan dari caught in traffic jam...alasan dia je tu... Aku tak dapat bayangkan how am I going to be on the motorcylce....sebab aku cukup fobia membonceng motor apatah lagi tunggang motor....

p/s: ya allah....berikanlah hambamu kekuatan untuk naik atas motor tu nanti...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...