Saturday, March 5, 2011

New family member


Salam...Nampaknya aku mulakan 1st entry utk tahun 2011 ni dgn meng'introduce' ahli keluarga yang baru...tadaaaaa..inilah dia:

- suka betul bila ambil gambar-

Namanya Gegirl. Dah namanya gegirl..of course ler betina..hheheh. Umurnya masuk bulan ni dah 7 bulan. Gegirl ni kucing pure Persian..


-gaya model atas katil-

Aku ni memang peminat kucing. Sejak dari kecik mmg dah biasa bela kucing, tapi nilah 1st time aku bela kucing Persian..Aku admit, bela kucing Persian ni mmg makan modal yg 'agak' besar. Yelah, kena spent a lots of money for her vaccination, ubat cacing (monthly). Then, kalau nak kemana2 yg ambil masa 2-3 hari, mmg kena hantar boarding. Spent utk makanan dia pun boleh tahan la jugak..heheh. Tapi semua tu kecil punya hal, sebab antara kami dgn Gegirl ni dah ada 'heart bonding' yg kuat sgt. Tak caya tgk ni:

-nilah dia teman sepermainan-

note: terhibur dengan keletahnya yang manja and 'naughty'


2 comments:

AdanyaKauUntukku said...

ado anak baru juge..
mmmmmm
asal tak pernah tau ko bela kucing? erk

shidadut said...

hahahah...nak gak anak baru..
aku mmg pencinta kucing...
tp dulu bela kucing kg biasa je..
kali ni nak try bela kucing 'mahal'..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...