Wednesday, September 16, 2009

Air Tangan Sendiri...




Alhamdullillah...

Akhirnya, aku berjaya snap some pics hasil dari air tangan sendiri...Compared to masa bekerja dulu, aku banyak membeli juadah berbuka rather than memasak. Apa tidaknya, perjalanan dari office di KL ke Bangi, ditambah lagi dengan jalan raya yang jammed teruk, and even sometimes tu kena berbuka dalam kereta. So, peluang study leave ni, aku gunakan untuk memasak sendiri juadah berbuka untuk aku dan hubby tercinta.

Those picture was taken last weekend, menu utama hari tu ialah nasi ayam berempah, which is one of hubby's favourite dishes, dan menu sampingan was tauhu goreng sumbat.

Insyaallah, kalau takde aral melintang, ramadhan tahun ni will be the last ramadhan yang aku sambut ketika sedang study leave. Next ramadhan, I will be back to the office and akan menjalani kembali kehidupan ramadhan sebagai career woman...Rindu sangat nak jumpa colleagues dan sahabat2 baikku kat office.


3 comments:

AdanyaKauUntukku said...

shida masak?? erk

Ako Retna said...

uitsss sejak bila ko tukar ke blog spot??? aiyo.... ni klu ako x godek2 haram ako nk tau ko dah beralih arah hehehe...

amacam? sihat? eh gambar yeyen yg latest ker tu?

Farihah said...

rajinnya kak shida masak..bila nak bg ktorg merasa lak ni?? heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...