Monday, November 7, 2011

Sebulan pemergiannya...Al-fatihah

Salam..


Uishh..lamanya tak mengupdate blog ni. Setelah 'bertapa' agak lama, nak kumpul balik kekuatan diri..akhirnya I'm back...Oklah, pada 4 November lepas genaplah sebulan pemergian abah tersayang ke rahmatullah...Takes time jugaklah aku nak redha dengan semua yang terjadi ni. Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. At last, sedikit demi sedikit aku dah boleh terima ketiadaan abah, hasil bantuan suami dan adik beradik..maklumlah, aku ni memang rapat dengan arwah abah, so kehilangannya memang bawa kesan mendalam pada aku..






Ni gambar terakhir arwah abah bersama dengan adik bongsu, mak dan shadzreen. Masa ni hari raya aidilfitri tahun ni. Masa ni pun arwah memang dah sakit, bernafas pun dah bergantung pada mesin oksigen kat belakang tu, tapi disebabkan aku nak juga ambil gambar, arwah gagahkan juga bangun dari tempat tidur dia.



note: semoga arwah abah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Miss you abah..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...