Sunday, January 8, 2012

Congratz Ezani Masterchef

Assalammualaikum..

Yeayyy..Ezani menang 1st Malaysian Masterchef semalam. Satu persaingan yang aku rasa agak sengit. Sama2 ada kekuatan dan kelemahan pada masakan masing2. Thumbs up for both of them! Wahidan pun not bad gak..Cool and full of enthusiastic towards his passion to cook! Keep up Wahidan! Ayat touching dia, "Dia (Ezani) seorang doktor, saya hanya pekebun. Dia jauh meninggalkan saya, tapi hari ni saya mampu bersaing dengan dia"... huhuhu

note: semenjak tengok masterchef ni minat memasak datang balik..Every weekend ada je recipe baru yang aku try. Lepas ni masterchef dah takde..tak taulah ada lagi mood memasak tu...hahahaha


2 comments:

AdanyaKauUntukku said...

alasan tak moh masak lah tuuuuuu...

ha ha ha...

shidadut said...

hahahah..bukan tak moh masak..mooooood memasak tak de

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...